نقاشي ساختمان در شهر شهريار با مديريت بابك قلي پور نقاشي ساختمان در شهر شهريار با مديريت بابك قلي پور
|
نقاشي ساختمان در تمامي استان البرز و شهر كرج ارائه انواع نقاشي ساختمان كرج و استان البرز در تمامي مناطق
خدمات نقاشي ساختمان ايران در سراسر استان تهران و البرز به ويژه در استان البرز و كرج مي باشد كافيست هم اكنون با ما تماس حاصل نماييد تا با قيمت نقاشي ساختمان در طرح و رنگ هاي متنوع آگاه شويد نقاشي ساختمان در مناطق مختلف استان البرز ,كرج
خدمات ما در سراسر استان تهران (و شهر تهران) و البرز (و شهر كرج) مي باشد
امتیاز:
بازدید: 129
۴- سمباده بعد از خشك شدن بتونه(۲۴-۱۲ الي ساعت بعد) ۵- گردگيري گرد و خاك حاصل سنباده ۷- بعد از كامل خشك شدن رنگ اوليه و آستري با بتونه مخصوص، سطح كار (ديوار) لكه گيري مي شود. ۸- بعد از خشك شدن (۱۲ الي ۲۴ساعت) مرحله دوم سنباده كاري با سنباده نرم انجام مي شود. ۱۱-رنگ سوم(اين مرحله با دو غلتك انجام مي شود. غلتك ترك و ايتاليايي براي شكيل تر شدن نتيجه كار ) ۱۲- در صورت نياز رنگ روغن چهارم. ابتدا ديوارها را تميز كنيد با استفاده از يك اسفنج نسبتا زبر، گرد و خاك و لكههاي چرب و كثيف روي ديوار را با آب و كمي مايع ظرفشويي ملايم پاك كنيد و سپس با آب بشوييد تا باقيمانده مايع ظرفشويي كاملا پاك شود. حاشيه ديوارها، قرنيزها، دور پنجرهها و چهارچوب درها را با نوارچسب آبي رنگ مخصوص بپوشانيد. حتما از نوارچسبهاي مخصوص نقاشي استفاده كنيد چون دوام بيشتري دارند و تا يك هفته قابل استفاده مجدد هستند. بلافاصله پس از اتمام كار و قبل از اين كه رنگ ديوارها خشك شود، اين نوارچسبها را بكنيد. در غير اين صورت ممكن است رنگ ديوار همراه آن كنده شود. آستر زدن ديوار ديوارها را ابتدا آستر بزنيد و بتونه كنيد. بيشتر مردم فكر ميكنند، ديوارهايي كه قبلا چندبار رنگ شدهاند ديگر نيازي به آستر زدن ندارند اما درواقع آستر زدن باعث ميشود كه رنگ بهطور يكنواخت روي ديوار بنشيند. به اين ترتيب در انتها، ديوارها ظاهري درخشنده و صاف خواهند داشت.رنگ كردن ديوار اگر براي رنگ كردن از غلتك استفاده ميكنيد، حاشيهها و گوشههايي را كه دسترسي به آنها آسان نيست، با قلممو رنگ بزنيد. دقت كنيد، درها و پنجرهها رنگي نشوند. تكنيك w يك توصيه مهم اين است كه از تكنيك w استفاده كنيد. يعني ابتدا با غلتك روي قسمتي از ديوار، رنگ را به شكل w بكشيد، سپس بدون اينكه غلتك را برداريد، w را بهطور كامل رنگ كنيد. تمام قسمتها را به همين ترتيب رنگ بزنيد تا آن ديوار كاملا رنگ شود. كنارهها و چهارچوبها را هم رنگ كنيد. وقتي رنگ ديوارها كاملا خشك شد، كنارههاي ديوارها را با نوارچسب مخصوص بپوشانيد، سپس چهارچوب درها و پنجرهها را با قلممو رنگ بزنيد. ميتوانيد ديوارها را بهراحتي و با صرف وقت كمتر رنگ كنيد. با توجه به نكات زير در وقت، انرژي و رنگ مصرفي صرفهجويي كنيد. فقط نوك قلممو را به رنگ آغشته كنيد. بيشتر از يكسوم قلممو را در ظرف رنگ فرو نبريد. رنگ اضافه نهتنها سرعت كار را افزايش نميدهد، بلكه در قسمت پايين موهاي قلممو جمع ميشود و تميز كردن آن بسيار دشوار است. درضمن اين كار باعث ميشود كه قلممو زودتر خراب شود. با يك پيچگوشتي كه به سر آن يك تكه پارچه پيچيدهايد، داخل شيار لبه قوطي رنگ را تميز كنيد. اگر رنگ در اين شيارها جمع شود، در قوطي خوب بسته نميشود. قبل از بستن در قوطي، ابتدا روي دهانه آن يك كيسه پلاستيكي نازك قرار دهيد، سپس در آن را بگذاريد و با وسيلهاي مثل چكش در آن را محكم كنيد. با يك ماژيك ثابت، اسم و شماره رنگ را روي در قوطي بنويسيد. درضمن با يك تكه پارچه كمي از همان رنگ را روي در قوطي بماليد. با داشتن مشخصات رنگ داخل قوطي، هنگام استفاده مجدد از آن، كار شما آسانتر ميشود.
امتیاز:
بازدید: 161
۴- سمباده بعد از خشك شدن بتونه(۲۴-۱۲ الي ساعت بعد) ۵- گردگيري گرد و خاك حاصل سنباده ۷- بعد از كامل خشك شدن رنگ اوليه و آستري با بتونه مخصوص، سطح كار (ديوار) لكه گيري مي شود. ۸- بعد از خشك شدن (۱۲ الي ۲۴ساعت) مرحله دوم سنباده كاري با سنباده نرم انجام مي شود. ۱۱-رنگ سوم(اين مرحله با دو غلتك انجام مي شود. غلتك ترك و ايتاليايي براي شكيل تر شدن نتيجه كار ) ۱۲- در صورت نياز رنگ روغن چهارم. ابتدا ديوارها را تميز كنيد با استفاده از يك اسفنج نسبتا زبر، گرد و خاك و لكههاي چرب و كثيف روي ديوار را با آب و كمي مايع ظرفشويي ملايم پاك كنيد و سپس با آب بشوييد تا باقيمانده مايع ظرفشويي كاملا پاك شود. حاشيه ديوارها، قرنيزها، دور پنجرهها و چهارچوب درها را با نوارچسب آبي رنگ مخصوص بپوشانيد. حتما از نوارچسبهاي مخصوص نقاشي استفاده كنيد چون دوام بيشتري دارند و تا يك هفته قابل استفاده مجدد هستند. بلافاصله پس از اتمام كار و قبل از اين كه رنگ ديوارها خشك شود، اين نوارچسبها را بكنيد. در غير اين صورت ممكن است رنگ ديوار همراه آن كنده شود. آستر زدن ديوار ديوارها را ابتدا آستر بزنيد و بتونه كنيد. بيشتر مردم فكر ميكنند، ديوارهايي كه قبلا چندبار رنگ شدهاند ديگر نيازي به آستر زدن ندارند اما درواقع آستر زدن باعث ميشود كه رنگ بهطور يكنواخت روي ديوار بنشيند. به اين ترتيب در انتها، ديوارها ظاهري درخشنده و صاف خواهند داشت.رنگ كردن ديوار اگر براي رنگ كردن از غلتك استفاده ميكنيد، حاشيهها و گوشههايي را كه دسترسي به آنها آسان نيست، با قلممو رنگ بزنيد. دقت كنيد، درها و پنجرهها رنگي نشوند. تكنيك w يك توصيه مهم اين است كه از تكنيك w استفاده كنيد. يعني ابتدا با غلتك روي قسمتي از ديوار، رنگ را به شكل w بكشيد، سپس بدون اينكه غلتك را برداريد، w را بهطور كامل رنگ كنيد. تمام قسمتها را به همين ترتيب رنگ بزنيد تا آن ديوار كاملا رنگ شود. كنارهها و چهارچوبها را هم رنگ كنيد. وقتي رنگ ديوارها كاملا خشك شد، كنارههاي ديوارها را با نوارچسب مخصوص بپوشانيد، سپس چهارچوب درها و پنجرهها را با قلممو رنگ بزنيد. ميتوانيد ديوارها را بهراحتي و با صرف وقت كمتر رنگ كنيد. با توجه به نكات زير در وقت، انرژي و رنگ مصرفي صرفهجويي كنيد. فقط نوك قلممو را به رنگ آغشته كنيد. بيشتر از يكسوم قلممو را در ظرف رنگ فرو نبريد. رنگ اضافه نهتنها سرعت كار را افزايش نميدهد، بلكه در قسمت پايين موهاي قلممو جمع ميشود و تميز كردن آن بسيار دشوار است. درضمن اين كار باعث ميشود كه قلممو زودتر خراب شود. با يك پيچگوشتي كه به سر آن يك تكه پارچه پيچيدهايد، داخل شيار لبه قوطي رنگ را تميز كنيد. اگر رنگ در اين شيارها جمع شود، در قوطي خوب بسته نميشود. قبل از بستن در قوطي، ابتدا روي دهانه آن يك كيسه پلاستيكي نازك قرار دهيد، سپس در آن را بگذاريد و با وسيلهاي مثل چكش در آن را محكم كنيد. با يك ماژيك ثابت، اسم و شماره رنگ را روي در قوطي بنويسيد. درضمن با يك تكه پارچه كمي از همان رنگ را روي در قوطي بماليد. با داشتن مشخصات رنگ داخل قوطي، هنگام استفاده مجدد از آن، كار شما آسانتر ميشود.
امتیاز:
بازدید: 173
خدمات نقاشي ساختمان درايران نقاشي ساختمان *** نقاشي ديوار - نقاشي سقف - نقاشي اتاق - نقاشي اتاق خواب - نقاشي اتاق كودك - نقاشي پاركينگ - نقاشي راه پله - نقاشي در و پنجره - نقاشي اتاق نشيمن - نقاشي اتاق پذيرايي - نقاشي نماي ساختمان *** نقاشي خانه - نقاشي منزل - نقاشي مسكن - نقاشي آپارتمان - نقاشي مغازه - نقاشي دفتر كار - نقاشي مسكن مهر - نقاشي محل كار - نقاشي اداره *** نقاشي انبوه ساز - رنگ كاري نماي ساختمان - نقاش خانه - نقاش ساختمان *** نقاشي مناسب - نقاشي ارزان - نقاشي فوري - نقاشي با كيفيت
كاغذ ديواري *** فروش كاغذ ديواري - نصب كاغذ ديواري - قيمت كاغذ ديواري - كاتالوگ كاغذ ديواري *** كاغذ ديواري اتاق - كاغذ ديواري اتاق بچه - كاغذ ديواري اتاق كودك - انواع كاغذ ديواري اتاق - كاغذ ديواري كودك - كاغذ ديواري اتاق خواب - كاغذ ديواري اتاق نوزاد *** كاغذ ديواري پوستري - كاغذ ديواري قابل شستشو - كاغذ ديواري ايراني - كاغذ ديواري خارجي - جديدترين كاغذ ديواري - كاغذ ديواري ارزان - انواع كاغذ ديواري جديد *** دكوراسيون داخلي با كاغذ ديواري - طراحي كاغذ ديواري منزل - دكوراسيون كاغذ ديواري - طرح داخلي با كاغذ ديواري - طرح خانه با كاغذ ديواري *** كاغذ ديواري مدرن - كاغذ ديواري منزل - كاغذ ديواري خانه - طرح كاغذ ديواري - مدل كاغذ ديواري - آلبوم كاغذ ديواري - عكس كاغذ ديواري - نمونه كاغذ ديواري - گالري كاغذ ديواري - طرح انواع كاغذ ديواري
رنگ آميزي ساختمان *** رنگ آميزي ديوار - رنگ آميزي سقف - رنگ آميزي اتاق - رنگ آميزي اتاق خواب - رنگ آميزي اتاق كودك - رنگ آميزي پاركينگ - رنگ آميزي راه پله - رنگ آميزي در و پنجره - رنگ آميزي اتاق نشيمن - رنگ آميزي اتاق پذيرايي - رنگ آميزي نماي ساختمان *** رنگ آميزي مناسب - رنگ آميزي ارزان - رنگ آميزي فوري - رنگ آميزي با كيفيت
امتیاز:
بازدید: 141
آماده سازي سطوح جهت اعمال رنگ اكريليك در ابتدا خواص رنگ آكريليك (اكريليك) را بررسي مي كنيم ۱- ساخته شده از بهترين مواد اوليه و تكنولوژي بالا و سازگار با محيط زيست و سلامتي انسان. ۲- خشك شدن سريع و چسبندگي عالي و دوام و انعطاف پذيري خوب و قابليت شستشو و مقاوم به رطوبت و نداشتن بو و حساسيت زايي و تنفس مناسب و عدم جذب چرك و آلودگي و عدم نياز به حلال هاي آلي.
۳ – مناسب براي سطوح گچي ، سيماني ، آجري . روش استفاده و آماده سازي سطوح جهت اعمال رنگ هاي اكريليك بر پايه آب الف- سطوح گچي ۱- بهتر است سطوح گچي تازه به مدت ۳۰ روز مانده تا خشك شوند، آنگاه رنگ آميزي بر روي آنها صورت گيرد . ۲- در اثر فرآيند خشك شدن سطوح گچي، نمكهاي محلول برروي سطح گچي آمده و بعد از تبخير آب بر روي سطح باقي مي مانند كه به اين نمكها شوره گفته مي شود . شوره ها را مي توان مطابق استاندارد هاي بين المللي با استفاده از سركه خانگي برطرف كرد . ۵- پس از خشك شدن، سطح آماده پذيرش پرايمر آكريليك مي باشد . ب- براي ديوارهاي بيروني آغشته به جلبك، خزه، گياهان خاك دار و غيره… ۱- مايع سفيد كننده (وايتكس) را به نسبت حجمي ۱ به ۳ با آب مخلوط كنيد . ۳- حدود ۱۵ دقيقه صبر كنيد تا كليه موجودات تك سلولي نابود گردند . ۴- بوسيله كاردك يا ابزار مناسب ديگر سطوح آلوده را كاملاً بتراشيد . ۶- بعد از خشك شدن، سطح آماده پذيرش پرايمر آكريليك مي باشد . ۲- چنانچه سطحي آغشته به گريس، روغن يا چربي باشد، بايد بوسيله حلال شستشو گردد . ۳- شوره هاي موجود برروي سطوح بتوني وسيماني رامي توان با استفاده از اسيد كلريدريك صنعتي برطرف كرد. ۶- با استفاده از آب تميز سطح را كاملا بشوئيد و صبر كنيد تا سطح كاملاً خشك گردد . ۷- بعد از خشك شدن، سطح آماده پذيرش پرايمر آكريليك مي باشد . ۱- پرايمر آكريليك را فقط با آب رقيق نمائيد . ۵- رنگ فوق را بوسيله غلطك، قلم مو يا پيستوله بر روي پرايمر خشك شده اعمال نمائيد . ۶- حداقل ۴ ساعت تا اعمال پوشش مجدد صبر كنيد. ۱- قبل از استفاده كليه رنگها را كاملاً باهم مخلوط كنيد . ۴- رنگهاي آكريليك مصارف داخلي و بيروني را به هيچ وجه بر روي سطوح خيس اعمال نكنيد . ۵- محدوده دمايي مناسب جهت اعمال رنگهاي آكريليك از ۱۰ تا ۳۵ درجه سانتيگراد مي باشد . ۶- در رطوبت نسبي بيش از ۸۰% رنگ آميزي نكنيد . ۱۰- از نگهداري رنگ در محيطهاي سرد و از يخ زدگي رنگها جلوگيري نمائيد . لازم بذكر است رنگ آكريليك ايراني با تنوع فراوان رنگي و كيفيت مطلوب نيزدر بازار موجود ميباشد.
امتیاز:
بازدید: 179
انواع رنگ ساختماني و رنگ شناسي آنها هر رنگ داراي سه صفت يا سه بُعد بصري مستقلا ً تغيير پذير است: فام، درخشندگي و اشباع درخشندگي (والوور) ، دومين صفت رنگ است و درجه ي نسبي تيرگي و روشني آن را مشخص مي كند (غالبا ً نقاشان اصطلاح رنگسايه را نيز در همين معنا به كار مي برند) . معمولا ً درخشندگي رنگ هاي فام دار را در قياس با رنگ هاي بيفام مي سنجند . در چرخه ي رنگ ، زرد بيشترين درخشندگي (معادل خاكستري روشن نزديك به سفيد) و بنفش كمترين درخشندگي ( معادل خاكستري تيره ي نزديك به سياه) را دارد . در سلسله ي رنگي، هر فام نسبت به ديگري ميزان تيرگي يا روشني ذاتي اش را مي نماياند . معكوس كردن اين ترتيب طبيعي، ناسازگاري رنگي به بار مي آورد ( مثلا ً اگر بنفش روشن در كنار سبز زيتوني قرار گيرد، نوعي تكان بصري ايجاد مي كند. اشباع اشباع (پرمايگي) ، سومين صفت رنگ است و ميزان خلوص فام آن را مشخص مي كند ( گاه واژه ي شدت را در اين مورد به كار مي برند ).ذفام هاي چرخه ي رنگ صد در صد خالص اند ولي در طبيعت به ندرت مي توان فام خالصي يافت. همچنين، كمتر رنگيزه اي حد اشباع فام مربوطه در چرخه ي رنگ را داراست . اگر فام ها به هم آميخته شوند، رنگ هاي شكسته به دست مي آيند. اختلاط فام هاي خالص با يكديگر يا با رنگ هاي بيفام، باعث تغيير در پرمايگي و درخشندگي شان مي شوند . به طور كلي، هر فام قابليت ايجاد رنگ هاي متنوعي را در حوزه ي خود دارد كه به آن تلوّن (وارياسيون ) مي گويند. دمثلا ً انواع صورت، اُخرايي وقهوه اي، تلوّن در فام قرمز هستند چگونگي متظاهر شدن رنگ ها از ديگر مباحث رنگ شناسي است. در تجربه، سه نمود مختلف در رنگ ها مي توان تشخيص داد: فيلمرنگ، حجمرنگ و سطحرنگ . فيلمرنگ فيلمرنگ، رنگي است كه در فاصله اي نا مشخص نسبت به بيننده ظاهر مي شود (مثلا ً رنگي كه در طيف نما اسپكتروسكوپ مي توان ديد، يا رنگ آسمان خاكستري يكنواخت). فيلمرنگ، بافت واضحي ندارد و گويي شخص مي تواند كمابيش به درون آن رسوخ كند. همواره در تراز جلو به چشم مي آيد . فيلمرنگ را نمي توان همچون كيفيتي در اشياء و يا متعلق به رويه ي اشياء دانست . حجمرنگ حجمرنگ را در اشياي پشت نما مي توان ديد ( مثلا ً در يك استكان چاي يا در بخار رنگين) . حجمرنگ در فضاي سه بُعدي كه اشغال كرده است گسترش مي يابد ، ولي تراز متغيري نسبت به چشم بيننده ندارد . سطحرنگ سطحرنگ ، چنان به نظر مي آيد كه روي سطح شيء قرار گرفته است ( مثلا ً در يك كاغذ رنگي) . بافت رويه ي شيء را به خود مي گيرد و حايل غير قابل نفوذ براي چشم ايجاد مي كند . سطحرنگ را معمولا ً همچون كيفيتي در خود شيء مي انگاريم . از اين سه كيفيت ظاهري كه اشاره كرديم ، نمود هاي ديگري چون تلأ لو، فروغ و فلزنما ناشي مي شوند . نقاشان با سطحرنگ سر و كار دارند ولي بخشي از صناعت آنان معطوف به ايجار نمود هاي حجمرنگ ، فيلمرنگ ، تلألو و فروغ به وسيله ي رنگيزه است كه در واقع چنين كيفيت هايي را ندارد . آن دسته از حجم سازان مدرن كه با موادي چون پلاستيك كار مي كنند ، از نمود حجمرنگ بهره مي گيرند. يكي از ملاحظات روانشناختي رنگ كه در كاربرد هنري رنگ اهميت دارد ، بررسي تأثير متقابل رنگ ها است . جلوه يا اثر هر رنگ در جوار رنگ ديگر تغيير مي كند . اگر در شرايط روشنايي مناسب ، چند ثانيه به يك رنگ فام دار خيره شويم و بي درنگ بر سطحي سفيد بنگريم ، مكمل آن رنگ را خواهيم ديد . اين پديده را – كه ناشي از واقعيت فيزيكي رنگ عيني نيست – پي انگاره مي نامند . پي انگاره ي هر رنگ ، رنگ مجاورش را تحت تأثير قرار مي دهد و در نتيجه ، تفاوت كيفي آن دو رنگ بارزتر مي شود ( مثلا ً قرمز در كنار سبز ، پرمايه تر به نظر مي رسد و برعكس ) . تغييري كه بدين سان در جلوه ي رنگ ها پديد مي آيد ، مشخص كننده ي تباين آنها است . اگر موقعيت دو حوزه ي رنگي مقايسه شده چنان باشد كه تغيير جلوه ي رنگ ها با هم تلاقي كند ، اصطلاح تباين همزمان به كار برده مي شود . رويكرد روانشناختي رنگ به احساس هاي معيني نيز بستگي دارد كه رنگ هاي عيني دربيننده برمي انگيزند. به سخن ديگر ، در اين مقوله ، رابطه ي رنگ هاي عيني با اثرات ذهني شان مورد نظر است . رنگ هايي كه حاوي مقدار زيادي آبي هستند (از بنفش تا سبز)، نسبت به رنگ هايي كه زرد يا قرمز بيشتري در خود دارند (از مغز پسته اي تا ارغواني) ، سردتر مي نمايند . رنگ هاي سرد ، مختصر كاهش در دماي بدن نگرنده ايجاد مي كنند و رنگ هاي گرم باعث مختصر افزايش دماي بدن مي شوند . به لحاظ بصري ، رنگ گرم پيش مي آيد و رنگ سرد پس مي نشيند . بسياري از نقاشان از اين كيفيت رنگ ها براي فضا سازي تصويري بهره گرفته اند . منشأ احساس هايي چون گرمي ، سردي ، پيش آيندگي ، پس روندگي ، وزن و اندازه ي رنگ ها – كه اصطلاحاتي رايج در ادبيات هنرهاي تجسمي اند) همانا سه صفت اساسي رنگ ، يعني فام ، درخشندگي و اشباع است . نقاشان قديم بسياري از نمودها و اثرات بصري رنگ را بدون شناخت علمي به كار مي بستند ، ولي انتشار نظريه هاي رنگ ، نقاشان پُست امپرسيونيسم ، اُرفيسم و آپ آرت را بر آن داشت كه امكانات بياني و تزييني رنگ را گسترش دهند و به راه حل هاي تازه اي در مسائل حجم ، فضا ، نور و حركت دست يابند .
امتیاز:
بازدید: 152
|
|
[قالب وبلاگ : سایت آریا] [Weblog Themes By : sitearia.ir] |